• תודה שפנית אלינו

    בהתאם להנחיות, בתקופת הסגר,  קבלת שירות בסניפים, לרבות שירותי קופה, תתאפשר רק לביצוע פעולות וקבלת שרותים שאינם ניתנים לביצוע בערוצים הישירים או ללקוחות שאינם יכולים לקבל שירות בערוצים הישירים: אתר הבנק/אפליקציה, מוקד טלפוני, שרות טלפוני בסניף, התכתבות עם בנקאי, פקס ובמכשירים האוטומטיים.

    בנוסף, על מנת לשמור על בריאות הציבור, קבלת שירות בסניפים מצריכה תיאום פגישה מראש באמצעות האתר או במוקד בטלפון מספר 3390* הזמין בין השעות 08:30-17:00 בימים ראשון עד חמישי.

    לתיאום פגישה לחץ כאן

    ניתן ליצור קשר עם הסניף בכל עת באמצעות שרות 'התכתבות עם בנקאי'.

    שירות ללקוחות מעל גיל 70, נשים בהריון ולקוחות עם צרכי נגישות, וכן שירותי קופה ושירות במקרים דחופים יקבלו מענה בסניף גם ללא קביעת פגישה מראש.

    לתשומת לבכם, ניתן לבצע את רוב הפעולות באמצעות האתר והאפליקציה. לרשימת פעולות נפוצות לחץ כאן.