בלחיצה על אישור אנו נעביר אותך לאתר Beyond המתופעל על ידי חברת איסתא ישראל בע"מ ונמצא באחריותה המלאה. ההזמנות, השירות ומימוש הנקודות באתר Beyond מבוצעים ישירות מול איסתא ובאחריותה המלאה, וכפופים לתנאי השימוש , תנאי תקנון ההטבות ומדיניות הפרטיות של איסתא המופיעים באתר Beyond.
בלחיצה על אישור אנו נעביר אותך לאתר מפעיל ההטבה המופעל על ידי חברת Visa ונמצא באחריותה המלאה. קבלת ההטבה כפופה לתקנון Beyond, ולתנאי השימוש של צדדים שלישיים, לרבות תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של מפעיל ההטבה ותנאי השימוש של מפעיל הטרקלין.
הבנקאות הפתוחה מאפשרת ללקוחות הבנק ליהנות ממוצרים ושירותים פיננסיים חדשניים אך עשויים להיות טמונים בה סיכוני אבטחת מידע.
ההסכמה לשימוש בבנקאות פתוחה משמעותה גישה של צד ג' למידע ופעולות פיננסיות שלכם כמו ייזום תשלומים ,תנועות בחשבון, יתרה, עמלות, חסכונות, ניירות ערך, נתוני אשראי ועוד.
על כן הבנק ממליץ על הפעולות הבאות:
לוודא כי צד ג' פועל בהתאם להוראות חוק שירות המידע הפיננסי
אין למסור שם משתמש סיסמה קבועה ו/או סיסמא חד פעמית של החשבון המתנהל בבנק לאף גורם.
ריכוז מידע מכל החשבונות בכל הבנקים במקום אחד – פשוט ונוח!
איך זה עובד?
למי זה מתאים?
* לתושבי ישראל שחגגו יומולדת 18
* לפותחים חשבון יחיד שאינו בנאמנות וללא שותפים
* למי שאינו אמריקאי ולבעלי תושבות מס בישראל בלבד
* למי שאין חשבון בקבוצת הבינלאומי
להורדת האפליקציה סרקו את הקוד
להורדה לגולשים באתר המותאם:
התהליך באפליקציה פחות מתאים לך? רוצה להיפגש פנים אל פנים בסניף?
נתחיל את התהליך כאן באתר, נשלים פרטים, נתאם פגישה וניפגש בסניף לפתיחת החשבון.
שדרגנו את מסך ריכוז הפקדונות וחסכונות באתר ובאפליקציה והוספנו פעולות.
מעכשיו תוכלו לבצע את כל הפעולות בעצמכם (למעט שבירה):
את הפעולות ניתן למצוא במסך "הפקדונות והחסכונות שלי" והן ניתנות מרמת הרשאה שנייה - לכן אין צורך לעשות את הפעולה בסניף.
מצטרפים לשירות ייעוץ השקעות בקלות באמצעות האתר או האפליקציה!
לא צורך להגיע לסניף יותר לחתום על הסכם ייעוץ!
מרגע ההרשמה באתר תוך שני ימי עסקים, יועץ השקעות יחזור אליכם בכדי לתת לכם שירות ייעוץ.
כיצד נרשמים?
באמצעות כניסה חדשה "ייעוץ להשקעות" בתפריט שוק ההון ובחירה באפשרות "צירוף לשרות ייעוץ להשקעות" באתר.
באפליקציה ההרשמה באמצעות הקישור "הצטרפות לייעוץ השקעות" בתפריט שוק ההון.
שירות באפליקציה, המאפשר לך לקבל הודעות אישיות חשובות והצעות ערך על הטבות, שירותים ומוצרים מותאמים אישית - בצורה מהירה ונוחה ישירות לצג הנייד שלך!
ההצטרפות וביטול השירות באמצעות האפליקציה.
השירות מאפשר לך לצפות במהירות ביתרה העדכנית בחשבונך ובשווי תיק ני"ע שלך , באופן מידי מבלי להזין את פרטי הזיהוי שלך בכניסה לחשבון. (למעט שלב ההצטרפות לשירות)
ניתן להוריד את האפליקציה בחינם מהחנות המקוונת של Android Play) Google/App Store)
כיצד מצטרפים לשירות "נתונים בקליק" ?
לצורך קבלת השירות יש לבצע עדכון של האפליקציה הזמינה ללקוחות דרך החנויות המקוונות (appale, google). לאחר שהזנת את פרטי הזיהוי בכניסה לחשבון יש לבחור בתפריט ראשי "נתונים בקליק" או ממסך "שערוך כללי" לחצן "נתונים בקליק":
תפריט ראשי נתונים בקליק
ניתן לבחור במספר החשבון עבורו יוצגו הנתונים ואת סוג הנתונים שיוצגו –
לאחר מכן יש לאשר את תנאי השימוש ולבחור במקש "אישור".
אישור תנאי שימוש
לאחר בחירה במקש "אישור" תוצג הודעה כי הבקשה נקלטה ותוכל להוסיף חשבונות נוספים לשירות.
נרשמת לשירות? מעתה תוכל לצפות בנתונים הנבחרים:
לחץ על "נתונים בקליק" במסך ההזדהות (ללא צורך בהזנת הפרטים המזהים)
ותוכל לראות במסך את נתוני יתרה ו/או שווי תיק ני"ע (לפי בחירתך) נכון לאותו מועד בצורה מהירה ונוחה
הצגת נתונים בקליק במסך הזדהות
שימו לב ! במקרים בהם המכשיר אינו זמין (אבד/ נגנב וכד') יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית במספר טלפון 03-5130616 הזמין 24 שעות.
אוצר החייל מציג חוויה ייחודית לניהול חשבונך ומעמיד לרשותך אפליקציה בנקאית מתקדמת המאפשרת לך לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות, לצפות במידע אישי ולקבל מידע פיננסי כללי. להורדת האפליקציה חפשו "אוצר החייל " בחנות ה- App Store או בחנות Google Play.
מגוון שירותים:
הפעולות שניתן לבצע באמצעות האפליקציה:
האפליקציה תומכת במכשירי iphone, ipad מגרסת IOS 11 ומעלה ומכשירי אנדרואיד בעלי גרסת אנדרואיד 6 ומעלה.
הכניסה לאפליקציה מתבצעת באמצעות הכנסת פרטי הזיהוי לשירות האון ליין באפליקציה.
הזדהות באמצעות טביעת אצבע\פנים\ביומטרי תתאפשר במכשירים תומכים בלבד.
ביצוע פעולות באמצעות האפליקציה יתאפשר ללקוחות המנויים לשירות האון ליין ברמת השירות המתאימה לפעולה המבוקשת.
איך עובד השירות?
לקוח אשר מנוי לשירותי האונליין, בכל רמת שירות, ואשר התקין את האפליקציה הסלולרית של הבנק במכשירו, יוכל לאחר ביצוע רישום לטביעת אצבע (אם מכשירו תומך בכך), ו/או תבנית, להזדהות באפליקציה באמצעי זיהוי הבאים:
וזאת במקום הזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמה בלבד.
חשוב!
על מנת ליהנות משירותים, אלה יש לעדכן גרסה של האפליקציה בחנויות המקוונות- ללא עדכון גרסה לא יתאפשר השירות.
מי יכול ליהנות משירות הזדהות חכמה באפליקציה?
עקרונות כלליים לשירות
שירות הזדהות חכמה (למעט אפשרות להזדהות עם סיסמה בלבד) כרוך ברישום מראש לשירות הכולל אישור תנאי שימוש וכן הגדרת אופן ההזדהות במכשיר.
הרישום הינו עבור המכשיר נייד ממנו הוא מבוצע.
הרישום לשירות מותנה בכך שבמכשיר עצמו מוגדרת טביעת אצבע
לאחר הרישום להזדהות באמצעות טביעת אצבע, תתאפשר הזדהות בדרך זאת, ע"י כל טביעות האצבע שהיו שמורות במכשיר בעת הרישום לשירות.
אם תתווסף/תוסר טביעת אצבע בהגדרות המכשיר, תידרש הרשמה מחדש.
הרישום לטביעת אצבע כרוך באימות באמצעות קוד אימות (סיסמה חד פעמית) שתשלח אליכם ב- SMS לטלפון נייד. במידה ומספר הטלפון הנייד אינו רשום במערכות הבנק, לא ניתן לבצע את הרישום עד לעדכונו בסניפכם.
איך מצטרפים לשירות?
לחצו על כפתור "כניסה" שבמסך הכניסה החדש של האפליקציה.
במסך "משתמש חדש" – הזינו את קוד המשתמש שלכם.
במסך "הזדהות בסיסמה" - הזנו את סיסמתכם.
כיצד נרשמים לשיטת הזדהות בעזרת תבנית או טביעת אצבע?
לאחר הסדרת ההזדהות באמצעות סיסמה בלבד תוכלו להירשם לדרכי הזדהות נוספות.
בתפריט האפליקציה>תפריט "עולמות"> התווסף קישור למסך רישום לשירות הזדהות חכמה.
בצד שיטות ההזדהות שאינכם רשומים אליהן יופיע אייקון.
בהקשה על האייקון ייחל תהליך ההצטרפות לשיטת ההזדהות המבוקשת ע"י הלקוח (תבנית או טביעת אצבע במכשירים התומכים ברישום לטביעת אצבע).
כיצד ניתן להחליף את שיטת הזיהוי?
הקישו על "כניסה" בדף הבית
תתבקשו להזדהות בעזרת שיטת הזדהות האחרונה שאליה נרשמתם
לחצו על "ביטול"
יוצג בפניכם מסך שבתחתיתו, ניתן לבחור באפשרות של "החלפת שיטת הזדהות"
כיצד ניתן לבצע הסרה משירות הזדהות חכמה?
הסרה משירות הזדהות חכמה מתאפשרת באמצעות המכשיר הנייד או באמצעות מוקד תמיכת האינטרנט:
לאחר ההזדהות, יש לבחור בתפריט הראשי את שירות "הזדהות חכמה"
לחיצה על אייקון מחיקה עבור שיטת הזדהות שאליהם נרשמתם תמחק את האפשרות לביצוע זיהוי בשיטת הזדהות זאת באותו המכשיר.
תוכלו לבקש להסיר את עצמכם משירות "הזדהות חכמה" (כולל הזדהות באמצעות סיסמה בלבד) ע"י פנייה למוקד תמיכת אינטרנט בלבד
בטלפון: 03-5130616 המוקד זמין 24 שעות ביממה.
לאחר ההסרה, תידרשו להיכנס לאפליקציה בפעם הראשונה ע"י הזדהות עם קוד משתמש וסיסמה ולהתחיל את התהליך מחדש.
שוב מתייבש בתור לכספומט רק כדי לשלם למורה לשחמט?! מהיום מעבירים כסף לאנשי קשר – בקליק!
באמצעות השירות החדש תוכלו להעביר כסף בש"ח למוטב המוגדר כ"איש קשר" בספר הטלפונים של המכשיר הסלולרי של הלקוחות או לפי מספר טלפון סלולרי של המוטב ללא צורך בפרטי חשבון המוטב.
ניתן לבצע העברה למוטבים בכל הבנקים בישראל, עד סכום של 3,000 ₪ להעברה, בכפוף לרף החודשי של ההעברות המותרות בהעברה למוטב אקראי.
השירות ניתן ללקוחות פרטיים המנויים לשירותי האינטרנט ברמת שירות רביעית.
איך עובד השירות?
במסך היסטוריית ההעברות תוכלו לראות את הסטטוס של כל העברה שבוצעה:
בוצעה - תהליך ההעברה הושלם ע"י המוטב והכסף הועבר לחשבונו.
ממתינה לאישור - בקשת ההעברה נשלחה ע"י הלקוח, אך טרם הושלמה ע"י המוטב.
לא בתוקף - המוטב לא השלים את ההעברה בפרק הזמן שהוקצב לכך (עד סוף יום עסקים הבא). במקרה כזה, ההוראה מבוטלת וחשבון המעביר יזוכה בסכום ההעברה.
בוטלה על ידך - הלקוח ביטל את ההעברה (ניתן לבטל את ההעברה רק כאשר היא בסטטוס "ממתינה לאישור").
לצפייה בסרטון הדרכה ושימוש בשירות לחץ כאן
פתיחת חשבון מהנייד: השירות ניתן במכשירים תומכים בלבד ובכפוף לתנאי הבנק ואישורו. ככלל, השירות מיועד ללקוחות יחידים (לא עסקיים), בגירים, שהינם תושבי ישראל בלבד.
אשראי: פרסום זה אינו מהווה הצעה או התחייבות להעמדת אשראי ואין לראות בפרסום זה משום הסכמה או התחייבות למתן אשראי כלשהו. אשראי יוענק בכפוף לשיקול דעתו הבלעדי של הבנק ולהמצאת בטחונות לשביעות רצונו, ובמקרה של משכנתא, גם בהתאם לנהלים למתן הלוואות לדיור. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.