פניות הציבור

לקוח/ה יקר/ה, שביעות רצונך חשובה לנו!

באם לא קיבלת מענה מספק בסניף או במוקדי השירות השונים, ניתן לפנות אלינו ואנו נבדוק את הפניה ונחזור אליך בהקדם.

אנו מתחייבים לטפל בפניה באופן יעיל ומהיר.

לתשומת ליבך ! לא ניתן למסור הוראות לביצוע פעולות בחשבון באמצעות היחידה. 

הוראות לביצוע וכן בירורים/בקשות/הצעות יש להפנות ישירות לסניף בו מתנהל חשבונך או למוקד מרכז שירות בנקאי  בטלפון 3390*.

ניתן לפנות ליחידה באמצעים הבאים:

  • ניתן לפנות ליחידה באמצעות טופס מקוון
  • בדואר לכתובת: רחוב הרצל 63, רמלה. מיקוד 7240631
  • בטלפון: 03-5138700