למי מיועד השירות?
השירות מיועד לכלל הלקוחות ויכולים להירשם אליו לקוחות בעלי רמת שירות 3 ומעלה – היכולים לבצע פעולות בערוצים הישירים.
האם השירות כרוך בעלות ?
השירות הינו שירות חינם כחלק ממגוון השירותים הדיגיטליים שהבנק מציע. במידה ויבוצעו פעולות מסחר, תגבה עמלת מסחר .
במידה ומתקיימים התנאים שקבעתי באסטרטגיה, האם הפעולות מבוצעות באופן אוטומטי?
ניתן להגדיר ביצירת האסטרטגיה "ביצוע פעולות באופן אוטומטי". במקרה כזה, תתבצע פעולת הקנייה/מכירה בהתאם להגדרה ולתנאי האסטרטגיה. במקרה בו אופציית "בצע אסטרטגיה באופן אוטומטי" לא תופעל, תשלח הודעה ללקוח כאשר תנאי הכניסה יתקיימו אך לא יתבצע מסחר בפועל – ניתן לשלוח את ההוראות למסחר באמצעות כניסה למערכת ולחיצה על אשר בהתראות
אילו מניות נתמכות במערכת?
1. ניירות ערך זרים – בחירת ניירות/מניות אמריקאיות ממדדים מובילים NDX , INDU , SPX , CCMP לפי הפרמטרים הבאים:
- מניות ששווי שוק מעל 300 מיליון דולר ומחזור המסחר מעל מיליון דולר (נבדק 3 חודשים לאחור).
- ETF- שווי שוק מעל 300 מיליון דולר ומחזור מעל מיליון דולר.
- מניות ארה"ב בלבד.
2. מניות ישראליות - ממדדים מובילים ותעודות הסל הסחירות ביותר ב-3 החודשים האחרונים.
מה זה Back Test?
ניתן לבחון את האסטרטגיה על בסיס נתונים היסטוריים. כלומר, להריץ Back Test על האסטרטגיה לתקופת זמן של עד שנה אחרונה ולבחון את הצלחתה.
לאן תישלח ההתראה?
ההתראות תשלחנה לנייד שמעודכן במערכות הבנק. לקוח אשר רשום למערכת באתר, יקבל הודעת sms. לקוח אשר נרשם באפליקציה ואישר הודעות Push, יקבל הודעת Push.
רוצה לשמוע עוד?
לקבלת הסבר נוסף לשירות חייגו *3424.
השיחות ייענו באמצעות מוקד הבינלאומי call הפועל בימים א-ה בין השעות 07:15-20-00, יום ו וערבי חג 07:15-14:00.
בשעות בהן המוקד סגור, תתאפשר השארת הודעה במענה קולי ונציג המוקד ייצור עמך קשר. כמו כן, ניתן להצטרף לשירות בכל אחד מסניפי הבינלאומי.
כמו כן ניתן להשאיר פרטים בטופס מטה ונציג יחזור אליך בהקדם