מענה ממוחשב
מענה קולי ממוחשב לשירותך 24 שעות ביממה המאפשר לך לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות בחשבונך.
להצטרפות לשירות יש לחייג למרכז שירות בנקאי בטלפון 3390*, להזדהות ע"י הקשת סיסמא ולאחר מכן ללחוץ על הספרה 2 למעבר למענה הממוחשב.
המידע והפעולות אותם ניתן לבצע 24 שעות ביממה:
- בירור יתרה
- בירור תנועות אחרונות
- מידע על פיקדונות / חסכונות / ניירות ערך
- הזמנת פנקסי שיקים
- ברור יתרת שיקים דחויים
- ברור החזרת המחאות
- מידע על יתרות ושערי מט"ח
- מידע על הלוואות ומשכנתאות
- פירוט תנועות בכרטיסי אשראי
פעולות
קבלת מידע מעודכן וביצוע פעולות בנקאיות בטלפון
במרכז שירות בנקאי תוכלו לבצע מגוון פעולות בנקאיות באמצעות בנקאים מקצועיים ומיומנים:
פקדונות
- הפקדה לפקדונות בשקלים לרבות צמודי מט"ח
- משיכה במועד החידוש
- מתן הוראה לפירעון בתחנת יציאה ו/או בתום תקופה תוכניות חיסכון
- הפקדה חד פעמית ובהוראת קבע
הקפאה וחידוש הוראות קבע
- שינוי סכום/מועד חיוב הוראת קבע
- מתן הוראה לפירעון בתחנת יציאה ו/או בתום תקופה
שיקים
- הזמנת פנקסי שיקים פרטיים במטבע ישראלי
- עידכון כתובת ו/או טלפון שמופיעים על גבי פנקסי השיקים
- ביטול שיק/ביטול הוראת ביטול שיק
ניירות ערך
- העברת הוראות בני"ע הנסחרים בבורסת ת"א (כולל רכישת ני"ע בהנפקה)
- הקמה/שינוי/ביטול של הוראות קבע לקרנות נאמנות
- העברת הוראות במעו"ף, לרבות כתיבת מעו"ף
- העברת הוראות בני"ע זרים הנסחרים בבורסאות ארה"ב, קנדה, אסיה ואירופה
מטבע חוץ
הלוואות
- מוקד אשראי ישיר במרכז שירות בנקאי נותן לך מגוון פתרונות אשראי בשיחת טלפון אחת.
- הקמה/פירעון של הלוואות
כרטיסי חיוב
פעולות בחשבון
- הצטרפות למסלולי עמלות עו"ש
- העברות בשקלים למוטבים שהוגדרו מראש
- העברות בשקלים בין שני חשבונות בבנק שיש להם זהות בין הבעלים (ניתן לבצע בין הבינלאומי לפאג"י)
- העברה בשקלים לחשבונות אקראיים (בהתאם לרמת הרשאה מתאימה בחשבון)
- אחזור קוד טלפוני למרכז שירות בנקאי
-
הקמה/עדכון הוראות קבע להעברה
-
הקמה/עדכון הרשאה לחיוב חשבון
-
הצטרפות לשירותי האינטרנט והטלפוניה בבנק
ניתן לבצע העברת כספים באמצעות המוקד הטלפוני בסך של 200 ₪ ומעלה.
באפשרותך לבצע מגוון פעולות גם באמצעות מענה ממוחשב הפועל 24 שעות ביממה.
שעות פעילות
חייגו מכל טלפון: 1-700-500-200 או 3390*
מחו"ל יש לחייג 972-3-5130037
מענה קולי ממוחשב
מאפשר לכם לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות 24 שעות ביממה. למידע נוסף אודות השירות.
מוקד טלפוני מאויש
בימים א'-ה': 08:00-19:00
בימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00
מענה טלפוני אנושי לקביעת פגישות בסניפים בימים א'-ה': 08:30-16:00.
בחול המועד המוקד עובד בין השעות 08:00-16:00
בערבי יום הזיכרון המוקד עובד בין השעות 08:00-19:00
שירותים נוספים:
קו משכנתאות - 3533* בירורים בנושא משכנתא קיימת ושליחת דוחות משכנתא.