הזדהות חכמה

רוצים להיכנס לחשבון הבנק באתר באמצעות שיטת "הזדהות חכמה" אשר נבחרה על ידכם לכניסה לאפליקציה (טביעת אצבע, זיהוי פנים, תבנית, סיסמה בלבד)? לא זוכרים את המשתמש, או הסיסמה?

מעתה, ניתן להיכנס לחשבון הבנק באתר גם באמצעות שיטות ההזדהות החכמה הקיימות במכשיר הנייד (בנוסף לאפשרויות להיכנס לחשבון באמצעות הקלדת קוד המשתמש והסיסמה).

איך זה עובד?

נכנסים לאתר הבנק.

רוצים להזדהות באמצעות קוד משתמש וסיסמה, כפי שהיה עד עתה?

תבחרו בלשונית של "כניסה עם סיסמה":

 

רוצים להזדהות באמצעות המכשיר הנייד בהזדהות חכמה?

תבחרו בלשונית החדשה של "כניסה עם האפליקציה":

הקלידו את מספר תעודת הזהות שלכם ושש ספרות אחרונות של כרטיס אשראי בנקאי בתוקף (ללא כרטיס אשראי בנקאי בתוקף לא תוכלו ליהנות מהאפשרות החדשה):

בלחיצה על המשך יוצגו לכם שמות המכשירים הניידים מהם נכנסתם לחשבון בעבר באמצעות האפליקציה:

בחרו את המכשיר בו תרצו להזדהות ולחצו על "המשך". למכשיר שבחרתם תישלח התראה (Push) (הודעת push היא הודעה ש"קופצת" במכשיר. לדוגמה: כמו בשרות "הודעות בשבילך" ).

לחצו על ההודעה במכשיר ואז תוצג, שיטת ההזדהות האחרונה בה השתמשתם (בדיוק כמו שאתם נכנסים לחשבון באמצעות האפליקציה. או שתוכלו לבחור שיטת ההזדהות אחרת).

 

הזדהיתם עם האפליקציה? זהו, נכנסתם לחשבונכם באתר.

השירות יתאפשר רק ללקוחות עם כרטיס אשראי בנקאי בתוקף, שסיסמתם לאינטרנט אינה חסומה/ מבוטלת ורק ללקוחות שאפליקציית הבנק מותקנת במכשירם והם כבר ביצעו כניסה לחשבון מאותו מכשיר (ללקוח יהיו זמינות רק דרכי ההזדהות החכמה אליהם הצטרף מאותו מכשיר). ללקוחות עם מספר חשבונות ובכל חשבון קוד משתמש אחר, יתבקשו באתר, להקליד גם את מספר הסניף והחשבון המבוקש.