התכתבות עם הבנק

התכתבות עם הבנק

שירות התכתבות עם הבנק מאפשר  לך לפנות אלינו בכל זמן שתרצה בנושאים בנקאיים , פעולות בחשבון והעברת מסמכים באופן מאובטח באמצעות באתר הבנק ובאפליקציה.

לפניות באתר> היכנסו לחשבון שלכם ולחצו על שירות "התכתבות עם בנקאי" בצד ימין למעלה. 

 לפניות באפליקציה> היכנסו לחשבון שלכם באפליקציה ולחצו על האייקון של הבועית בצד שמאל למעלה או היכנסו לתפריט, תגללו לסוף התפריט ולחצו על "התכתבות עם בנקאי"

דברים שחשוב לדעת!*

  • מענה לפניות יינתן תוך 2 ימי עסקים, לכן אם הנושא מאוד דחוף יש ליצור קשר טלפוני עם הסניף או עם המוקד 3009*
  • לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003 או לשלוח מייל לכתובת support@fibi.co.il
  • למקרים דחופים או לביצוע פעולות ניתן לפנות לסניף או למרכז שירות בנקאי בטלפון 3009* ככל שקיים לך מנוי.