חדשות והודעות

עדכונים בפעילות הסניפים - 15.06.25

 לקוחות יקרים,

עקב המצב הביטחוני, הבנק יפעל ביום ראשון, ה- 15.06.25, לפי נוהל חירום ובהתאם להנחיות פיקוד העורף.

הסניפים הפתוחים לקהל הינם:

טבריה (002,324)

עסקים ראשי צפון (006)

כרמל (009)

ירושלים (012,369)

רחביה (262,013)

כפר סבא (021, 380)

נתניה (022,346)

רחובות (029,395)

ראשון לציון (032,344)

אשדוד (033,355)

עסקים מרכז (048)

קרית שמונה (050,360)

נהריה (052,319)

צמרות (064)

מתחם שירותי קופה אשדוד (088)

מעלות (091)

רעננה (092,280)

אשקלון (109,373)

עפולה (111,309)

רבי  עקיבא  (183)

מתחם שירותי קופה חיפה והקריות (204)

חשמונאים (361,044)

ראשי ת"א (046)

יתר סניפי הבנק סגורים לקבלת קהל.

כרגיל - אנו זמינים עבורכם גם באתר, באפליקציה ובמוקד הטלפוני.
שנדע ימים שקטים יותר.

הודעה על ביצוע שינויים בכתב התנאים הכלליים לניהול חשבון

לקוחות יקרים,

הבנק הבינלאומי הראשון לישראל להלן: "הבנק") מתכבד בזה להודיע ללקוחותיו על ביצוע עדכונים ושינויים בחוברת התנאים הכלליים לניהול חשבון") החוברת"), אשר ייכנסו לתוקף ביום 1.8.25.

מרבית העדכונים נעשו בעקבות תיקון הוראת ניהול בנקאי תקין 461 "פעילות תאגיד בנקאי כברוקר דילר" ותיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות התשמ"א1981 .

כמו כן עודכנו נושאים אחרים.

ללקוחות הבנק נשלחה הודעה מפורטת בדבר העדכונים והשינויים האמורים.

בנוסף, ניתן למצוא את הנוסח המלא והמחייב של החוברת, לרבות תמצית עיקריה לעניין שירותי תשלום ונספח התיקונים, באתר האינטרנט של הבנק.

לצפייה בנספח לתנאים כללים לפתיחת חשבון לחץ כאן.

הסדר פשרה בתובענה ייצוגית שנוהלה בארה"ב נגד חברת פריגו

לקוחות יקרים,

מצורפת מטה הודעה בנושא הסדר פשרה בתובענה ייצוגית שנוהלה בארה"ב נגד חברת פריגו (Perrigo). בהודעה קיים פירוט לגבי הזכאים להצטרף להסדר הפשרה, הטפסים שיש להגיש לצורך הצטרפות או התנגדות והמועדים הרלבנטיים לכך.

למידע נוסף ניתן לפנות לסניפכם.

שינוי בשעות סיום יום העסקים הבנקאי להפקדת שיקים

לתשומת לבכם, החל מתאריך 05.05.24, יחול שינוי בשעות סיום יום העסקים הבנקאי לעניין הפקדות שיקים בעמדות הבנק בשירות עצמי:

  • ראשון, שלישי וחמישי: 14:30
  • שני ורביעי: 17:30
  • שישי, ערבי חג וחוה"מ: 11:30

הפקדות שתבוצענה מאוחר יותר, תקבלנה ערך של יום העסקים הבנקאי הבא.

 

בטוחים באוצר החייל, הבנק הבינלאומי- כללי זהירות לגלישה בטוחה בחשבון

אנו עדים להתגברות הניסיונות להתחזות לצרכי הונאת  לקוחות הבנקים באמצעות שליחת קישורים / מסרונים/ פניה ללקוחות והתחזות לעובדי הבנק /משטרת ישראל /חברות אשראי וכדומה בהם מתבקשים הלקוחות למסור פרטי זיהוי אישיים.

שימו לב -אין למסור לאף גורם פרטי הזדהות כגון: קוד חד פעמי / סיסמאת כניסה / פרטים בנקאיים.

הבנק לא פונה ללקוחותיו בבקשה למסירת פרטים אלו בשום אמצעי – טלפוני / מייל/ SMS וכו.
יש להקפיד על כניסה יזומה לאתר/ אפליקציה  שלא  באמצעות קישורים.

מיזם בנק ישראל לאיתור פיקדונות ללא תנועה וחשבונות של נפטרים

במסגרת מיזם חדש בהובלת בנק ישראל הופעל ע"י משרד האוצר אתר ייעודי  אשר יאפשר לציבור הרחב לבדוק האם קיימים פקדונות ללא תנועה על שמם או חשבונות על שם לקוחות שנפטרו ולקבל רשימה ופרטי התקשרות של הבנקים בהם אותרו פקדונות/חשבונות כאמור.

מהם "פקדונות ללא תנועה" על פי הגדרות המיזם?
"פיקדון שהתאגיד הבנקאי לא הצליח ליצור קשר עם בעליו סמוך למועד פירעונו במשך חודשיים; לעניין חשבון עובר ושב יראו כמועד הפירעון את היום בו הפך הפיקדון לפיקדון ללא תנועה כהגדרתו בסעיף 2 לפקודת הבנקאות, 1941 דהיינו, מתום עשרה חודשים מהיום שנתקבלה ההוראה האחרונה מבעליו; לעניין פיקדון מתחדש, מועד הפירעון יחשב כמועד החידוש, ובלבד שחלפו עשרה חודשים ממועד הפקדת הפיקדון".

לתשומת לב- מאחר וההגדרה הנ"ל מתייחסת לפקדונות ללא תנועה גם בחשבונות פעילים, ייתכן ובתוצאות החיפוש באתר יתקבל מידע בגין פקדונות שהלקוח מודע לקיומם.

מהם "חשבונות של נפטרים"?
כלל החשבונות על שם הנפטר, הן חשבונות פעילים והן חשבונות שאינם פעילים.

אלו לקוחות מטופלים במיזם?
המיזם מכיל מידע אך ורק על פקדונות/ חשבונות של לקוחות יחידים תושבי ישראל המתנהלים כיום בבנק (לא כולל חשבונות שנסגרו). 
איתור פקדונות ללא תנועה באתר מבוצע על סמך מספר תעודת זהות + תאריך הנפקה ושאלות נוספות ולגבי חשבונות נפטרים – מספר תעודת זהות הפונה ותאריך הנפקתה וכן מספר תעודת זהות הנפטר ותאריך פטירה ושאלות נוספות. 

למי לפנות בבנק לצורך קבלת מידע ראשוני?
מידע ראשוני על פקדונות ללא תנועה בבנק והנחיות לגבי משיכת הכספים יינתנו ע"י המוקד הטלפוני שמספרו 03-5130617.
מידע ראשוני על חשבונות נפטרים יינתן בכל אחד מסניפי הבנק. 

אופן זיהוי הפונה לקבלת מידע ו/או למשיכת כספים מפקדונות ללא תנועה
קבלת מידע ומתן הוראות למשיכת הכספים מפקדונות ללא תנועה יהיו כפופים לנהלי הבנק בנושא הזדהות לקוחות וביצוע פעולות בהוראות טלפוניות.

התנאים לקבלת מידע וביצוע הוראות בחשבונות נפטרים 

  • קבלת מידע על חשבון עיזבון תתאפשר אך ורק בסניפי הבנק לאחר זיהוי היורש על פי תעודת זהות/דרכון ובכפוף לקבלת תעודת פטירה וצו קיום    צוואה או צו ירושה של בית
  • משפט מוסמך בארץ. 
  • תשלומים ליורשי המנוח או למי מהם ייעשו, רק לאחר שהוצגו בפני הסניף בו התנהל חשבון המנוח, תעודת פטירה וכן צו ירושה או צו קיום צוואה
  • ובהתאם להוראות משותפות בכתב שניתנו מטעם כל היורשים המופיעים בצו לאחר שזוהו בהתאם לתהליכי הזיהוי של הבנק.
  • במקרים בהם התמנה מנהל עיזבון, משיכת כספים תיעשה רק בהתאם להוראות מנהל העיזבון ובהתאם לתנאי צו המינוי.

האם ניתן להסיר את המידע על הלקוח מהאתר הייעודי לאיתור הכספים?
לקוח יוכל לפנות למוקד הטלפוני/לסניף ולבקש להפסיק להעביר את המידע עליו לאתר זה. ההסרה מהאתר תבוצע לכל היותר תוך חודש וחצי מקבלת הבקשה. 

לשאלות ופרטים נוספים על המיזם ניתן לפנות למוקד הטלפוני במס' 03-5130617. או במייל palat-Yorshim@fibi.co.il