ללא חובת קביעת פגישה מראש. לשעות פעילות הסניפים > | סניף |
ככלל לקוח יוכל לבחור לפנות טלפונית לבנקאי בשעות פעילות הסניף או למרכז השירות הבנקאי הפועל בשעות מורחבות. פניות בנושאי בירור חשבון, סגירת חשבון ודיווח על תקלה יענו תוך 6 דקות בממוצע במרכז השירות*. |
מענה טלפוני ע"י בנקאי |
מענה באותו יום עסקים: - לכלל הפניות של לקוחות סניף ME (לפניות המועברות עד השעה 16:00) - בירורים וביצוע העברות בנקאיות בכל סכום** בכל שאר הנושאים הבנקאיים מענה תוך 2 ימי עסקים |
התכתבות עם בנקאי |
עד 45 ימים ממועד קבלת התלונה ובמקרים חריגים עד 60 ימים |
מענה בכתב לפניות הציבור |
*בכפוף להוראות כל דין ולשעות פעילות מרכז השירות הבנקאי
** עד 1 מיליון ₪, לפניות שיתקבלו עד השעה 13:30 בימי חול ועד השעה 11:30 ביום ו' וערבי חג, למעט מקרים הדורשים אישור הסניף